Translate

Total Pageviews

Monday, September 29, 2014

Bez obrazca

Zvezdice sjajna širiš se dubinom, dotačinjem nebo zajedno sa tobom.
Usne tvoje Sunasce milo ljubim i svoje seme u tebi osetim dahom.
Oh Ljubavi mnogo li tražim?
Jasno je da odlaziš da te nema u onom obliku kaji sanja.
Jer želja je tajna ko i Zvezda sama, dve strane Ona ima i kad svetli i kad se skriva.
A uzeće ti sve a daravotai poljubac za usamljeno sazveždje negde vrlo blizu za onim što tražiš.
Ko za lutanje takvo nije teško njemu jer dar je velik i nerazumljiv svakom.
Zato nemoj da je gledaš od miline topiš, osmehni joj se i želi u tišini. Daleko je zvezda od topline učini se blizu. Predaj joj se. Jedino tako! A da znaš zahtevna je Ona dama i mnoge zamke skriva.
Al zato s njom je lako sazveždja da otkrivaš jer Ljubavi ona ima i mnoge tajne u noći reči če ti šapatom a u zoru rujnu poletećete zajedno. Ne otkrivaj se lako.
Odoh Ja u blud i sa bludnicama novac trošiti i sa crnim vinom družiti jer netrebam ti ovako.
Svoje seme u vazduh prosipati a Ti od miline sladiti.Neide to više tako.
Pa u bludnoj ženi Ja ću te pronaći, značu kad me pomiluješ toplo i zasijaš u meni, tada se pokaži.
Jer zavoleh tebe a i život volim pa mi se pomutilo malo te prikaze brojim, onu tvoju malu što oko tebe stalno kruži ratnica je lepa al sa dosta žući.
A najjače te ljubim i najlepše grlim al ti kažem zbogom mila moja a već čemo se naći,od gore namigni pa mi se osmehni, da te pratim stalno.