Translate

Total Pageviews

Friday, September 12, 2014

Visoko na čeki

Naspram velike poljane omedjeno šumom u dubokom gustišu zaklonjena je Visoka Čeka.Penjemo se na osmatračnicu Ti i Ja! Noćna bića izlaze noću, plaše se, obazriva, sacekaju da i poslednji zadah ljudskog stvora nestane i onda iz senki šuma izlaze.Remetimo tišinu al neprimetni smo.Visoko u knjigama lišće kazuje da ono što čuješ je u stvari samo niz glasova samog sebe upleteno sa glasovima drugih koji Ti na jedan pomalo drugačiji način govore.Neko te posmatra i preko drugih kazuje.HUUUUUUU Verovatno se to naziva paranoja u momentu kada ne  možeš da izdržiš kretanje iz Šume. Hu Hu Hu Zadržavaš dah, mračno je samo lomljavinom grancica iznad zemlje osluhuješ kako utabanom stazom prolaze a Visoko na čeki osečaš njuškanje! Košuta lakim korakom podignute glave izlazi iz skrovišta kreće se ka izvorištu. Mesto susreta! Drhtajem plećke pokazuje se u mraku nehajno senka, pokreće se. KukukuKu iz visokog neba i noćne ptice svoje mesto traže .Oh ljubavi, drži se cvrsto visoko je, Da ledjima sam okrenuta, usko je.Postaje toplije i Vetar istočni pleše, čuješ li u njemu glasove Lavova.O da sva sam se naježila i ispod haljinice Vetar meki zavija.Nisam znala da ih i ovde ima, sa ogjem u oku i najguščim mrakom dolaze. Pogledaj! Mesec se razliva i oči zaplivale!Čarobna ptica svoje prisustvo odaje, lep je sleteo u tvoje pristanište iz daleke Afrike. Egipatska princeza miluje! Jarebica u mraku svoja krila otvara dok šumski slavuj melodijom od Francuskog parfema bluzicu otkopčava.HHuhUhU zalepršaše krila,zvuci u noči od iskona i jedan po jedan prepoznaješ.Prisećaš se! O daaa pričaš bokovima obmotani u medvedju kožu,dok dišeš talasima Plameno u vremenu.Zvezda nas pokriva dok nezgasne.Ljubim te a iz mene klize slova po tvom telu , leptirići otvaraju krilca  utusnuti o tvoj vrat da jutarnje usne upiju najdublje.Ti u meni ja u tebi, osećaš kako plovi i dolazi Zora.